Handelsbetingelser

PERSONLIGE INFORMATIONER

AN IVY følger den officielle danske forbruger-beskyttelse guidelines og love. Dine informationer som dit navn, adresse og mail er krypteret og bliver udelukkende brugt til at håndtere din ordre og i forsendelse af nyhedsbreve, hvis du har sagt ja til dette.

Ligeledes bliver det benyttet til at holde dig opdateret, hvis noget går galt, som fx en forsinkelse osv. Ordrebekræftelsen vil ligeledes blive sendt til din mail. Dine informationer vil blive gemt i 2 år ifølge loven.

Sikkerhed

Sikkerheden af dine oplysninger er en top prioritet for os. Alle køb gennem www.an-ivy.com foregår via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Vi har derfor ikke adgang til dine kontooplysninger. Det er kun NETS, der har adgang til dine data. Dine personlige kontaktoplysninger er 100% fortrolige og vil aldrig blive overgivet til andre.

Garanti

Vi vil lave produkter, som du har i mange år, hvorfor vi tilbyder en ekstra forlænget garanti. Derfor har alle dine produkter købt hos os en garanti på 36 måneder. Dit køb er omfattet af købeloven, herunder regler. Det betyder, at du som forbruger har reklamationsret hos os på hele 36 måneder, at du enten kan få en defekt vare repareret eller ombyttet, få pengene tilbage eller et afslag i prisen – alt afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er forårsaget af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal kontakte os inden “rimelig tid”. Du skal indberette reklamationen inden for “rimelig tid”, dvs. umiddelbart efter, at du har opdaget fejlen. Vi anbefaler, at du reklamerer hurtigst muligst, og senest 2 uger efter, at fejlen er opdaget. Du kan indsende din anmodning ved at kontakte os via e-mail til: contact@an-ivy.com. Afhængigt af den konkrete situation, vil du modtage yderligere instruktioner.

ORDREBEKRÆFTELSE

Du modtager en e-mail med din ordrebekræftelse, så snart du bestiller en vare på www.an-ivy.dk. Denne vil indeholde dit ordrenummer, navn, adresse, betalingsmetode og en liste over dine bestilte varer. Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse umiddelbart efter dit køb, så tjek evt. SPAM. Er den heller ikke her, så giv os en e-mail, og vi vil manuelt få den sendt afsted til dig. 

BETALING OG PRISER

Betaling er muligt med Dankort, Visa, Mastercard, Visa Electron og JCB.

Alle priser på siden er inklusiv moms.

Vi har ret til at annullere samtlige ordre, fx hvis der er tale om en åbenlys fejl.

Når du bestiller, oplyser du dit kortnummer, udløbsdatoen og din sikkerhedskode (CVC). Der er ikke nogle gebyrer når du betaler med dit kort, dem betaler vi naturligvis for dig. Pengene vil først blive trukket fra dit kort, når varerne er sendt afsted til dig.

SLIPSE ABONNEMENT

Med vores slipse-abonnement er det nemt at være velklædt hele året rundt. Der er ingen bindingsperiode, og ingen omkostninger i forbindelse med fragt. Når du tilmelder dig, vil dit kort automatisk blive trukket ved næste forsendelse.

Vi tager ikke imod returneringer på vores slipse-abonnement, men du kan til hver en tid annullere dit abonnement. Dvs. du kan ikke sende en modtaget forsendelse retur fra vores slipse abonnement. Reklamationer er naturligvis stadigvæk gældende.