FAQ

JEG HAR PLACERET EN ORDRE, MEN IKKE MODTAGET EN ORDRE-BEKRÆFTELSE?

Venligst check om du har skrevet email-adressen korrekt, hvis dette kan lade sig at gøre. Dernæst prøv at checke din spam-folder i din inbox. Hvis intet lykkes, skriv blot en mail til os på contact@an-ivy.com, så tjekker vi op på det hurtigst muligt.

HVILKE LANDE SENDER I TIL?

Vi sender til alle lande verden over.

HVAD MED SALGS MOMS OG TOLD?

Der er tillagt moms på alle varer på siden. Hvis ordren skal sendes til lande udenfor EU, skal modtager selv betale for yderligere told og moms. Dette er modtagerens eget ansvar, hvorfor AN IVY ikke kan holdes ansvarlig overfor dette samt forsinkelser på pakken.

HVORDAN RETURNERER JEG EN ORDRE?

At lave en retur eller ombytning er nemt. Du har endda hele 30 dage til at returnere eller ombytte din ordre fra den dag, hvor du har bestilt produkterne. Alt du skal gøre er at følge dette LINK og hernæst følge instruktionerne. 

ER DET SIKKERT AT BETALE MED KORT?

Ja! Når du placerer en ordre på AN IVY er dine personlige data og dine kortoplysninger beskyttet med et system, der kaldes “Secure Socket Layer” (SSL).

HVOR LANG TID TAGER DET FOR EN ORDRE AT KOMME FREM?

Danske ordrer: 1-3 dage. Vi sender de fleste ordre indenfor 24 timer, og herfra går der blot yderligere én dag, inden pakken er hos dig. I udsalgsperioder kan leveringstiden være en smule længere. 

Internationale ordrer: Det varierer utrolig meget fra land til land, men forvent at det tager mellem 3-7 dage. 

FÅR JEG KUNDE-FORDELE VED AT TILMELDE MIG JERES NYHEDSBREV?

Ja! Ved at tilmelde dig vil du få specielle rabatter tilsendt, samt informationer om det nyeste, der sker omkring AN IVY.

HAR DU ANDRE SPØRGSMÅL?

Så tøv ikke med at skrive en e-mail til contact@an-ivy.com eller ringe til os på +45 28 91 17 99.